18 januari 2012

nu ska vi fira

 Jag är ju ny här...
vet inte riktigt hur allt fungerar...
men nu är det så att jag har fått en award...:)
av Flitiga Lisa som har den finfina bloggen  
Hon kan verkligen konsten att se färg och form, så kika in hos henne!

Nu har jag läst på och förstått att man ska ge vidare...
och då blir det till:

Loellas hus som skriver så mycket tänkvärt samtidigt som hon delar med sig av de finaste bilder från sitt hem.

The shed som har ett ljust härligt hem med ett nytt orangeri utanför dörren...:)

Madame petite som har magiska bilder från sitt lantligt inredda hus, ni måste bara se!

I mitt paradis som också har fina bilder från sitt lantliga paradis och dessutom inte ligger så långt ifrån mitt eget paradis.

37 kvadratmeter i vitt som utspelar sig hos en ung tjej i en SÅ fin lägenhet.




Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och utnämningen ges endast till
bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter. När man fått utmärkelsen ska
man göra följande:

*Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
*Skriv ner de 5 bloggar man vill lämna awarden vidare till och låt dem veta
  det genom att lämna en kommentar hos dem.
* Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare....
 
Jag får väl fira med en cupcake...
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar