18 januari 2013

ordningen är återställd


 Idag kommer det ett litet livstecken från mej.
Det händer inte så mycket nu 
och jag tycker att jag inte har något speciellt att visa er...

I vardagsrummet är ordningen återställd 
och skolplanschen är tillbaks.


Den samsas på slagbordet med det här fina madonnakortet. 

När min dotter konfirmerades för några år sedan 
köpte jag gamla konfirmationskort på Tradera 
som jag dukade med...

Jag tar fram ett då och då för jag tycker de är så fina!


Hoppas på en fin helg 
för er alla som kikar in här hos mej♥

3 kommentarer:

  1. Jag tycker absolut att du har mycket fint att visa upp. Jag njuter av ditt vackra hem :) Din skoltavla gillar jag skarpt! Ha en mysig helg....Kramis, Ulrika

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en jättefin helg
    Varmaste kramar Tina

    SvaraRadera
  3. Ja nu är det mesta som vanligt igen. Julen åker ut bit för bit och det se så vårlikt och frächt ut hos dig.
    Kram Elisabeth

    SvaraRadera